Najveća globalna prehrambena kompanija, Nestlé, objavila je danas poslovne rezultate za prva tri mjeseca 2022. godine. Unatoč činjenici da je ekonomska kriza jedan od najčešće korištenih ekonomskih termina ovog kvartala, organski rast kompanije dostigao je 7,6%, sa realnim internim rastom (RIG) od 2,4% i rastom cijena od 5,2%.
-
Rast je bio prisutan na većini geografskih područja i kategorija, podržan povećanjem cijena, kontinuiranim rastom u maloprodaji i daljnjim oporavkom u kanalima prodaje izvan kuće. Ukupna prijavljena prodaja porasla je za 5,4% na 22,2 milijarde CHF (usporedbe radi, u prvom kvartalu 2021. godine iznosila je 21,1 milijardu CHF).
- Prodaja deviza se smanjila za 0,8%. Neto prodaja imala je negativan uticaj od 1,3%.
- Upravljanje portfolijem se uspješno nastavlja. U aprilu je Nestlé Health Science završio kupovinu većinskog udjela u kompaniji Orgain, lideru u ishrani na bazi biljaka.
- Potvrđene su projekcije za 2022. godinu: očekujemo organski rast prodaje od oko 5% i temeljnu maržu operativnog profita od trgovanja između 17,0% i 17,5%. Očekuje se povećanje osnovne zarade po dionici u stalnoj valuti i kapitalne efikasnosti.
– U prvim mjesecima ove godine, rat u Ukrajini izazvao je neopisivu ljudsku patnju. Ostajemo fokusirani na podršku našim tamošnjim kolegama, kao i pružanje humanitarne pomoći, dok stojimo uz međunarodnu zajednicu u pozivu za mir. Uprkos izazovnom okruženju, ostvarili smo snažan organski rast prodaje sa otpornim realnim internim rastom. Povećali smo cijene na odgovoran način i vidjeli održivu potražnju potrošača. Inflacija troškova nastavlja naglo rasti, što će zahtijevati daljnje određivanje cijena i ublažavanje mjera tokom godine. Nestlé tim se brine i o ovim preprekama, te smo agilnošću i odlučnošću unaprijedili našu dugoročnu strategiju i ciljeve održivosti. Također, potvrđujemo naše smjernice za ovu godinu. – istakao je ovim povodom Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé.
– U vremenu kada se sa novim krizama susrećemo i prije nego što su se u potpunosti završile one prethodne, uspješno upravljanje procesima je definitivno izazov. Upravo su tada najvidljiviji rezultati uspješno uspostavljenog internog sistema poslovanja – kako infrastrukturno, tako i u kontekstu osposobljenosti zaposlenika. Nestlé je, u prvom kvartalu ove godine, u Bosni i Hercegovini ostvario organski rast od 8,3%. Dobri rezultati su dokaz povjerenja naših potrošača u kvalitetne i uvijek dostupne proizvode, ali i podrške koju pružamo lokalnoj zajednici. Također, podrška našeg distributera i partnera MCI vrlo je značajna za naše dobre rezultate. Samo u ovom kvartalu, ugroženim grupama na području Sjeverne Adriatic regije, koju čine Bosna i Hercegovina, Slovenija i Hrvatska, donirali smo prehrambene proizvode u vrijednosti većoj od jednog miliona CHF. – dodao je Milan Dukić, voditelj prodaje kompanije Nestlé za BiH.