Travničanin Senad Hadžijunuzović Čačak nadaleko je poznat kao veliki zaljubljenik u oldtimere i čovjek koji već nekoliko decenija uspješno vrši resturaciju starih modela vozila. U vrijeme naše posjete završavao je radove na Golfu 1 – Cabrio, a uveliko je radio i na je jednom starom modelu Volva. Ispred kuće je bio Saab koji je uspješno restauriran.
-Ta stara auta imaju dušu. Imaju nešto što ih čini posebnim u odnosu na ove nove modele koji su nekako konfekcijski. Od malena sam pravio stara bicikla, motore. I danas volim popravljati bicikla. To mi je stil života.- započinje svoju priču Senad Hadžijunuzović Čačak.
Tokom svih godina bilo je mnogo modela raznih proizvođača vozila, ali ipak neki su posebni.
-Najdraži model moj oltimer je sada u Njemačkoj. Prodao sam ga 1991.godine u Opatiji na jednom skupu oldtimera. To je bio Volvo PD 544 tzv. grbavac. Cijeli život sam tražio takvog Volva i nisam uspio. Evo sad sam našao i trenutno restauriram jednog koji je deset godina mlađi. Završio sam 90 posto. To je težak posao. Treba puno i znanja i ljubavi i vremena i novca. Mislim da će mi ovaj Volvo kojeg završavam biti kruna, s obzirom na godine. – govori nam Hadžijunuzović.
U vrijeme naše posjete Senad je radio na rijetkom modelu Golfa 1 – kabriolet. Završio je Saba iz 1971. godine i VW-ovog kombija T 2 koji je bio omiljen među pripadnicima Hippy pokreta. Išao je po cijeloj Evropi po skupovima oldtimera.
Saradnja sa prijateljima
-Obraćaju mi se ljudi ne samo iz BiH, nego iz cijelog regiona i šire. Dolaze iz Crne Gore, Hrvatske, Albanije. Evo baš se spremam da idem u Albaniju. Družimo se, razmjenjujemo iskustva, djelove i pomažemo se informacijama. To je ideja klubova koji okupljaju zaljubljenike u oldtimere. Prije se moralo angažovati i radio amatere da bi se došlo do djelova, a sada je to lakše zahvaljujući novim tehnologijama i internetu. Svi ljubitelji oldtimera iz bivše Jugoslavije koji dolaze u Travnik pitaju i dolaze do mene jer me poznaju.
Senad
Hadžijunuzović je doživotni počasni predsjednik oldtimer kluba u Travniku, iako više nije aktivan u klubu
-Posljednjih godina je malo veći interes za oldtimere, ali to je malo pomodarstvo, malo prestiž, da se pokaže ko može skuplje i bolje. Malo je prave ljubavi i pravih ljubitelja.- zaključuje svoju priču Senad.
Prije nego je nastavio radove u svojoj garaži pokazuje feluge i gume za Volvo iz 1971. godine koje kao da su izišli iz tvornice, kao i brzinomjer. Za nekoliko dana mnogi će se okretati za Volvom koji je star preko četiri decenije, a sija kao da je tek izišao iz fabrike.
(Dnevni avaz)