„Došla voda” rečenica koju su danas iza petnaest sati sa ushićenjem dijelili stanari zgrada Rozencvajg i Elektro u travničkoj ulici Fatmić. Vodu su čekali više od 30 sati.
Ništa čudno da se tokom izvođenja bilo kakvih radova (ovaj put u ulici Bosanska) nešto zakomplicira. Međutim, problem je u komunikaciji i blago kazano neogovornosti prema korisnicima usluga JKP Bašbunar ,koje su uzgred kazano od početka ove godine skuplje za 10 procenata. Naime, u kontaktima sa JKP Bašbunar stanari su tokom jučerašnjeg dana uredno dobijali informacije „da voda samo što nije stigla”. A onda su sinoć iza 20 sati shvatili da je to neistina. Na zvaničnoj Facebook stranici JKP Bašbunar , stajala je objava stara 6 dana da će „zbog radova u Bosanskoj ulici dolaziti do povremenih obustava u snabdijevanju vodom.

Tek jutros oko 8 sati ovu je objavu smjenila informacija da su ove dvije zgrade u ulici Fatmić bez vode. Nešto prije podneva, stigla je voda u cisterni, što je većinu podsjetilo na ratno vrijeme u kojem uz nemanje vode i struje , nije bilo društvenih mreža, a ni telefona. Danas je stanje potpuno drugačije. No, društvene mreže u službi su promocije umjesto komunikacije sa onima od kojih se živi – korisnicima usluga. Možda ovo bude poučan primjer kako ipak ne treba raditi, zarad sviju nas.
Nađa Ridžić