Da su dovoljno hrabre, kreativne i imaju lavlje srce, na šestom YOUNG LIONS BiH takmičenju pokazale su Anamarija Kraljević i Iva Kutle Soldo iz agencije Degordian iz Mostara, koje su za 24 sata uspjele kreirati kampanju koja ih vodi u Kan kako bi predstavljale Bosnu i Hercegovinu na internacionalnom Cannes Young Lions takmičenju u junu 2023. godine.
Njihov kreativni rad, prijavljen u kategoriji Digital – osvojio je najveći broj glasova žirija, kojeg su ove godine činili: Pavle Banjac, šef Odjela komunikacija UNDP-a, Iva Bokšić, Head of Strategy McCann Zagreb, Vanja Blumešajn, kreativni direktor Señora, Peđa Simić, Freelance Creative Director i Ekrem Dupanović glavni urednik Media Marketinga. Članovi žirija su istakli kako je bilo zadovoljstvo vidjeti mlade kreativce u akciji i da su ideje na zavidnom nivou, uprkos nedostatku većeg iskustva u industriji i vremenskog ograničenja za izradu kampanje.
Takmičenje se održalo u hotelu Hills 12. aprila, na koje se prijavilo 13 timova iz agencija: McCann, Degordian, Mania, Maca, Media Level i WoW. Kategorije u kojima su se takmičili timovi su: Digital, Design i PR. Pobjednici u PR kategoriji su takmičari agencije Mania iz Banjaluke, Saša Tepsić i Đorđe Blažić, dok su pobjedu u Design kategoriji odnijeli također članovi iste agencije Anja Trbojević i Stefan Bobrek.
Šesto po redu YOUNG LIONS BiH takmičenje, kao dio Internacionalnog CANNES YOUNG LIONS takmičenja odvija se pod pokroviteljstvom Branding konferencije, a u organizaciji Via Media agencije, dok je oficijelni partner ovogodišnjeg takmičenja bila Shutterstock platforma koja je takmičarima omogućila pristup svim potrebnim materijalima. Takmičenje predstavlja fantastičnu priliku za mlade kreativce da pokažu svoje talente i steknu priznanje na domaćoj i globalnoj sceni i namijenjeno je mladim profesionalcima starosti do 30 godine.
Ove godine glavni sponzor takmičenja bio je UNDP koji je pripremio zadatak kreiranja kampanje o razbijanju stereotipa kod mladih ljudi o neravnopravnosti spolova i nejednakih mogućnosti i izbora koji su pred njima. Za realizaciju zadatka imali su na raspolaganju 24 sata, a brief je predstavio Pavle Banjac, šef odjela komunikacija UNDP-a BiH.
Pobjednički tim je osvojio nagradu u vrijednosti od 20.000 KM kroz kotizacije za oficijelni Kanski festival, kao i jedinstvenu priliku da učestvuju na Cannes Young Lions 2023. gdje će predstavljati Bosnu i Hercegovinu u periodu od 19. do 23. juna, a troškovi puta i smještaja su im također obezbijeđeni. Festival kreativnosti Cannes Lions, svjetski je poznat događaj koji okuplja najbolje umove u oglašavanju i kreativnosti. Ovo je prilika za umrežavanje s liderima u industriji, prisustvovanje razgovorima i radionicama i vrijedan uvid u reklamnu industriju.