Glovo, najveća platforma za dostavu raznih vrsta proizvoda i jela na zahtjev kupaca, objavila je imenovanje novog generalnog direktora za Bosnu i Hercegovinu Ivana Laketu. Na ovoj poziciji, on će upravljati dinamičnom ekspanzijom Glova u zemlji, razvijajući lokalno tržište za trenutne brze isporuke.

 

Ivan Laketa ima veliko iskustvo u menadžmentu i marketingu. Više od 12 godina upravlja brendovima i strategijom rasta, radeći u multinacionalnim kompanijama, kao što su: British American Tobacco, Superbet i Bringo, a ujedno je radio na tržištima Srbije, Češke i Rumunije. On je dio Glovo tima više od godinu dana, gdje je radio na izgradnji partnerstava sa renomiranim međunarodnim brendovima u regionu jugoistočne Evrope.

 – Uzbuđen sam što mogu podijeliti svoje iskustvo usmjereno na rast i donijeti novu energiju na bosanskohercegovačko tržište. Ovo tržište je živo i puno potencijala, a Glovo je ovdje već prepoznat po svojoj brzoj i kvalitetnoj usluzi. Postoji odličan potencijal za rast, a naše opredjeljenje je pružanje najboljeg korisničkog iskustva i inovacija. U Glovu konstantno radimo na izgradnji jedinstvene partnerske mreže i stoga ćemo nastaviti ulagati u bh. tržište. Iza ovog fokusa nalazi se naše ogromno znanje i globalno iskustvo koje ćemo ovdje sigurno prenijeti. –  rekao je Ivan Laketa, generalni direktor Glovo BiH.

 

Ivan Laketa je diplomirao poslovnu administraciju i menadžment na Univerzitetu ekonomskih studija u Bukureštu u Rumuniji i posjeduje dvije master diplome međunarodnog biznisa na Roterdamskoj školi za menadžment, Univerzitetu Erasmus i iz oblasti marketinga fakulteta Esade iz Španije. On je strastveni menadžer koji konstantno pomjera granice svog tima, iza kojih se krije razumijevanje i poznavanje tržišta i potrošača. Laketa govori engleski, rumunski, ruski i španski.

Ivan Laketa je novi generalni direktor Glova za BiH

O kompaniji Glovo

Glovo je pionirska aplikacija za više kategorija koja povezuje korisnike sa preduzećima i kuririma, nudeći usluge na zahtjev iz restorana, prodavnica i supermarketa, apoteka i maloprodajnih objekata. Glovo vizija je da svima omogući lak pristup svemu u svom gradu kako bi korisnici mogli uživati ​​u onome što žele, kada žele i gdje žele. Osnovana je 2015. godine u Barseloni i radila je u 25 zemalja južne Evrope i EEMEA.

 Za više informacija o Glovu posjetite: https://glovoapp.com/ba/