Travnik, plodonosna kolijevka umjetnika i prepoznatljivih djela, iznjedrio je još jednu jedinstvenu priču, jer kada živiš ono što voliš i dovoljno snažno želiš, onda je uspjeh neizbježan i zagarantovan. Svoj najdraži i najskriveniji san pretvorila je u stvarnost Mirela Džinić, mlada Travničanka, čije dizajnerske kolekcije danas putuju širom cijele zemaljske kugle.

 

 

A početkom decembra, 2018. godine ova talentovana dizajnerica u prostorijama Centra za edukaciju mladih u Travniku predstavlja prvi dječiji bosanskohercegovački originaln domaći brand „Senses“, koncipiran na temelju različitih direktnih istraživanja potreba ciljne grupe djece u dobi od 3 do 13 godina. Vođena najskrivenijim dječijim snovima, dugo je osluškivala svaki damar njihovih ideja, te zajedno s njima crtala, pisala, birala boje i na kraju po njihovim željama kreirala praktičan, ali nadasve zanimljiv poklon. Nije jednostavno pronaći idealan poklon za ovaj uzrast, ali ukoliko želite vidjeti iskren dječiji osmijeh, Mirela kaže : “Poklonite im ‘Sensicu’,  dizajniranu i proizvedenu s ljubavlju, učinit će da sva čula plešu”.

Od sna do životnog opredjeljenja

Još kao djevojčica, dok su njene vršnjakinje skidale lutke i barbike, ona ih je brižno oblačila, i to jedinstvenim vlastitim odjevnim kombinacijama. Da to nije bila samo neka prolazna dječija faza, potvrdilo se godinama kasnije u kojima se ljubav prema šivanju dodatno učvrstila i još više razvila.

Mirela Džinić, nesvakidašnja i vješta bh. modna umjetnica, koja čini čuda sa makazama i metrom, na svom putu od sna do životnog opredjeljenja, nailazila je na brojne različite prepreke, ali ljubav je bila ipak jača od svega. Prije više od 15 godina profesionalno je zaplovila dizajnerskim vodama kao freelenserica, međutim, njen primarni posao je bio vezan za banku.

Upravo zbog straha od životne egzistencije, ova supruga i majka dvije djevojčice je paralelno živjela u dva svijeta, onom kreativnom gdje se najbolje osjeća i u onom u kojem jednostavno mora biti. Međutim , to nije mogla dugo izdržati. Održati kontinuitet na polju kreativnosti, izgraditi prepoznatljiv imidž i brend, graditi porodicu i raditi na dva poslovna fronta, bio je prevelik angažman, ali i izazov za jednu ženu. Shvativši da je jednom davno zacrtala svoj životni put, čvrsto je odlučila zatvoriti vrata banke i konačno pokucati na vrata pred kojima već dugo stoji.

A iza drugih vrata živi san

 

Nanizala je brojne diplome i certifikate, te usavršila svoje znanje i vještne, stekla radno iskustvo u tekstilnoj industriji na pozicijama tehnologa, modelara i projekt koordinatora. Nakon toga, sve je nekako krenulo u smjeru o kojem je maštala. Zatvorila se u malu radionicu punu najdražih raznobojnih materijala u kojoj je nastalo 20 limitiranih dizajnerskih kolekcija, a obzirom da se njen izbor pokazao opravdanim, jednostavno je morala nastaviti dalje.

Ocijenivši da je pravi trenutak da svoje iskustvo usmjeri na kreiranje vlastitog poslovnog poduhvata , prošle godine aplicirala je na javni poziv koji finansira start-up projekte u okviru projekta „TRIK“ i poslovnog inkubatora „BeeZone“, odjela Centra za edukaciju madih koji pomaže mladim poduzetnicima u razvijanju poslovnih ideja, te osvojila najbolje ocjene. Projekat “Trik za nove mogućnosti u zapošljavanju i poduzetništvu” se implementira u okviru krovnog projekta „Podrška lokalnim partnerstvima za zapošljavanje u BiH“, kojeg financira EU, a provodi Međunarodna organizacija rada.

Živi život punim plućima

Odličan program te mentorski sadržaji biznis inkubatora, uveliko su pomogli da svoju ideju dodatno usavrši, a financijska sredstva dodijeljena u okviru projekta je uložila u nabavku nekoliko mašina, početnu sirovinu, proizvodnju te marketinške aktivnosti, a na pitanje odakle ideja za jedan ovakav projekat, Mirela je kazala:

„Moja biznis ideja je svojevrsan porodični brend proizvoda od tekstila koji će riješiti problem jedne široke ciljne grupe na području BiH. Akcenat jeste na pažljivo dizajniranim proizvodima prvenstveno za djecu, kvalitetnom materijalu i izradi, te inovativnim rješenjima koji će diferencirati ovaj proizvod od aktuelne ponude na BiH tržištu“.

Mirela, također dodaje da su svi proizvodi koncipirani kao poklon paket smješten u specijalno dizajniranu ambalažu i time daju savršeno rješenje u trenucima kada darujemo najmlađe.

Brend su nazvali „Senses“ jer simbolično njeguje sva čula koja su uključena kada se bira poklon za djecu, a to znači da su pažljivo birali boje, dizajn, materijale, te vodili računa da je igra i zabava zagarantovana. Kako bi na koncu sve potrajalo u sjećanjima tu je i mirisna nota koja je sastavni dio ovog paketa.

Kako kaže angažovala je stručan tim za izradu uzoraka, te da aktivno radi na ostvarenju potencijalnih saradnji sa distributerima i partnerima i da je njena osnovna misija za budućnost stabilno se pozicionirati na tržištu BiH, kreirati zdravu i kreativnu sredinu koja će zapošljavati, formirati dizajnerski tim koji će uvijek nuditi inovativna rješenja za proizvodni program.

Svu Mirelinu priču na kraju potkrepljuje zadovoljan osmijeh, ali i iskra u očima kada govori o svim narednim planovima, a za čitatelje našeg portala koji nemaju dovoljno samopouzdanja krenuti Mirelinim stopama, poslala je i svoju motivacijsku poruku:

„Moja poruka mladim ljudima je da ne odustaju od svojih ideja i snova bez obzira kakve okolnosti ih okružuju. Ja sam primjer da i ako nemate formalno akademsko obrazovanje u struci koju volite ništa vas ne može spriječiti da investirate u sebe kroz razne oblike neformanog obrazovanje. Na taj način stekla sam potrebno znanje i vještine da mogu pokrenuti vlastiti posao i ostatak svog životnog i radnog vijeka provesti radeći posao koji volim. Posao tako za mene nije samo rad nego život punim plućima“.

Više informacija o ovmo jedinstvenom bosanskohercegovačkom poklonu možete pronaći na facebook  stranici OVDJE  i web stranici OVDJE

 

(Novum.ba/A.F.D.)